کلمه

دفتری برای یادداشت های پراکنده

کلمه

دفتری برای یادداشت های پراکنده

کلمه

او بود و جز او نبود.
خواست تا بود خود بنماید؛
پس،
گفت (نوشت) . . .
و چنین بود که "کلمه" پدید آمد.
_____________
هر چه اینجاست،
از خواندنی و دیدنی و شنیدنی، به نام حقیر سند بزنید...
مال غیر را به نام صاحبش خواهم نوشت.

سید علیرضا حسینیان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ بهمن ۹۸ , ۰۰:۰۶
    دوری
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۱۵
    تعارض
آخرین مطالب

دغدغه

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۳ ب.ظ
کاش خط کش و معیاری بود برای سنجش اثر راه‌های نرفته، کارهای نکرده، حرف‌های نزده و هزار امر اتفاق نیفتاده!
آن چه هستم را می‌دانم، کاش می‌دانستم آن چه را می‌توانستم باشم را!
اگر می‌کردم آن چه را نکردم و می‌رفتم آن راه که نرفتم، امروز کجا بودم و چه می‌کردم؟
آن دیگری امروز چه می‌کند؟
اگر من بودم چه می‌کرد و اگر من نبودم چه می‌شد؟
و هزار سوال دیگر . . .

راه حل و جواب اگر یافتید، مرا هم خبر دهید . . .
  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • S.A.R.H

نظرات (۱)

هم خوبه هم بد...بدیش اینه اگه پارامتری برای سنجش باشه چیزی به اسم تجربه و غافلگیریهانیست وخوبیش اینه همه فرشته میشدن وزمین خدابهشت...
:)
این معمای ذهنی شمامعمای سالهای پیش من بودکه زیادبهش فکرکردم ونتایجش روخلاصه براتون نوشتم زیادفکرکنید....
پاسخ:
ممنون :)
ولی فکر کنم نتونستم منظورم رو درست برسونم. در واقع منظور من این نبود که زندگی الان رو نداشت یا از تجربه و غافلگیری حرفی نزد.
من چیزی هستم که الان هستم، نه راهی که نرفتم یا کاری که نکردم.
ولی شاید جالب می شد اگه می دونستم اگر سر انتخاب رشته، یا دانشگاه یا انتخاب شغل و هزار یا و یا و یا اگر انتخاب دیگه ای کرده بودم، چی میشدم. انگار کنین دارن یه فیلم بهتون نشون میدن یا یه کتاب می خونین که پایان بندی های متفاوتی داره، جالبه دیدن و تصور کردن اتفاقات و پایان های مختلف.
یه فانتزیه که می تونه خوب و بد داشته باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی